Для дітей з інвалідністю, для дітей з підгрупою А, для осіб з інвалідністю.
Ця соціальна послуга спрямована на комплексний розвиток фізичних, моторних та координаційних навичок дітей та осіб з інвалідністю з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей і стану здоров’я. Заняття проводяться під керівництвом кваліфікованого фахівця з фізичної реабілітації та включають вправи, спрямовані на зміцнення м’язів, розвиток рухових функцій та підтримку загального фізичного стану.
Мета ЛФК:
- покращення рухових навичок, координації та гнучкості;
- розвиток дрібної та великої моторики;
- зміцнення м’язового корсету та підтримка постави;
- профілактика спастичних і атрофічних станів;
- покращення кровообігу та обміну речовин;
- підтримка психоемоційного стану та стимуляція активності учасників.
Регулярне проведення ЛФК сприяє поліпшенню фізичного здоров’я, підвищенню самостійності та якості життя дітей та осіб з інвалідністю, а також їх соціальній адаптації та інтеграції у суспільство.
Service “Physical therapy (therapeutic physical education)“
For children with disabilities, for children with subgroup A, for people with disabilities.
This social service is aimed at the comprehensive development of physical, motor and coordination skills of children and people with disabilities, taking into account their individual characteristics and health status. Classes are conducted under the guidance of a qualified specialist in physical rehabilitation and include exercises aimed at strengthening muscles, developing motor functions and maintaining general physical condition.
The purpose of physical therapy:
- improving motor skills, coordination and flexibility;
- development of fine and gross motor skills;
- strengthening the muscular corset and supporting posture;
- prevention of spastic and atrophic conditions;
- improving blood circulation and metabolism;
- supporting the psycho-emotional state and stimulating the activity of participants.
Regular physical therapy contributes to improving physical health, increasing independence and quality of life of children and persons with disabilities, as well as their social adaptation and integration into society.
